Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
hu
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Fizetés/szállítás

Szállításokkal kapcsolatos információk:

Cégünk törekszik arra ,hogy minden ügyfelet az ígért határidőn belül kiszolgáljon. 
Kérjük, legyen figyelmes megrendeléseinél a félreértések elkerülése végett, részletesen olvassa el visszaigazoló e-mailünket. Szállítási időt több tényező formálhatja.

40kg feletti rendelés esetén kizárólag személyes átvételre van lehetőség

 

Rendelési információk

Raktáron:

Az oldalon megjelenő "Külső Raktáron" kiírás jelentései:  

  • Személyes raktárunkban jelen van a rendelt terméke
  • Amennyiben nincs a személyes raktárunkban a termék, akkor beszállítóinknál elérhető (kivéve ha beszállító nem frissítette a raktárkészletének listáját) 
  • Személyes raktárunk nem teszi lehetővé, az összes vásárló megrendelésének azonnali teljesítését
  • Megrendelésük után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, hogy személyes, vagy a beszállítói raktárban elérhető a rendelésében szereplő termék/termékek

Példa:

  • Terméke beérkezett raktárunkba - Nálunk van a termék, még aznap átadjuk a futárszolgálatnak
  • Beszállító visszaigazolta, 1-5 munkanap - Beszállítónál a termék, 1-5 munkanapon belül nálunk a rendelése
  • Beszállító visszaigazolta, 5-7 munkanap - Beszállítónál a termék, 5-7 munkanapon belül nálunk a rendelése
  • Beszállító visszaigazolta, 10-14 munkanap - Beszállítónál a termék, 10-14 munkanapon belül nálunk a rendelése

Előrendelhető:

Rendelés leadása után, beszállítónkkal egyeztetünk. Egyeztetés után értesítjük a várható szállítási időről (szállítási idő, tőlünk független okok miatt változhat).

Általános szállítási idők fentebb láthatóak

Előreutalás megrendelés visszaigazolás,vagy előleg számla alapján.
Utánvéttel történő fizetés a futárnál
Bankkártyás fizetés a futárnál

OTP SimplePay Bankkártyás fizetés

 

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A megrendelési folyamat lezárását követően Felhasználó az adatbeviteli hibá(ka)t e-mailben tudja jelezni Szolgáltató felé, a rendelés-visszaigazolás megküldését követő 1 munkanapon belül.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve kijavítása után Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról.

A Felhasználónak ezt követően - ha a javított adatokkal is meg kívánja rendelni a terméket - meg kell erősítenie megrendelést, vagy jogosult a szerződéstől elállni (megrendelését visszavonni).

A jelen pont szerinti esetben az elállás joga Szolgáltatót is megilleti. Jelen pont szerinti elállás esetén a szerződés megszűnése miatt egyik fél sem támaszthat semmilyen igényt a másik féllel szemben.